Jaki CRM dla kancelarii prawnej?

CRM to ważne narzędzie dla kancelarii prawnych. Pomaga im zarządzać relacjami z klientami i ich informacjami. Istnieje wiele różnych CRM, jakie są dostępne i wszystkie one mają swoje zalety i wady. Większość osób ma trudności z wyborem, który z nich jest najlepszy dla ich potrzeb. Ten artykuł omówi różne rodzaje CRM i wyjaśni, które z nich mogą być odpowiednie dla Ciebie.

Zarządzanie relacjami z klientami

Customer Relationship Management (CRM) to sposób śledzenia i zarządzania klientami. Służy do zarządzania informacjami o klientach, kontaktami i aktywnościach w obrębie firmy.

Twoje oprogramowanie CRM pomaga w:

  • Utrzymaniu klienta — gwarantuje przegląd aktywności konta wobec obecnych klientów, dzięki czemu wiesz, kiedy nastąpiła zmiana w ich sytuacji, która może wymagać trochę uwagi od firmy.
  • Obsługa klienta — poprzez dostarczanie informacji o klientach, dzięki czemu można zrozumieć ich potrzeby i jak najlepiej ich obsłużyć.

Elektroniczna kancelaria to określenie, jakie używa się wokół biznesów, które zdecydowały się zainwestować w CRM i skutecznie zarządzają przy jego pomocy przedsiębiorstwem.

Konsolidacja danych

Konsolidacja to proces zbierania, organizowania i przechowywania danych w jednym miejscu. Kiedy masz skonsolidowane dane, możesz je wykorzystać do zarządzania klientami, projektami i zadaniami.

Twój CRM powinien pomóc Ci śledzić wszystkie swoje zapisy bez względu na to, gdzie są przechowywane. To pomoże Ci pozostać zorganizowanym i pracować bardziej efektywnie.

Zarządzanie sprawami

Zarządzanie sprawami to przydatny sposób na śledzenie wszystkich spraw, klientów i ich danych kontaktowych. Może pomóc w zarządzaniu czasem i rozliczeniami. Jeśli nad daną sprawą pracuje więcej niż jedna osoba, oprogramowanie do zarządzania sprawami przypomni im, kiedy powinni zająć się nią w odpowiedniej kolejności. Jest to również świetne rozwiązanie do zarządzania działaniami marketingowymi: po otrzymaniu zapytania od potencjalnego klienta, łatwo będzie sprawdzić, którzy inni klienci patrzyli ostatnio na podobne usługi lub produkty, aby polecić najlepsze rozwiązanie dopasowane do ich potrzeb.

Zarządzanie dokumentami

Zarządzanie dokumentami jest coraz większym problemem dla firm prawniczych. Jest to szczególnie ważne dla prawników, którzy pracują z wieloma klientami i muszą śledzić wszystkie dokumenty, które są generowane podczas tych interakcji. Nic nie może być bardziej frustrujące niż spędzanie godzin w poszukiwaniu ważnego dokumentu.

CRM może zapewnić jeszcze wiele innych korzyści.

Powrót na górę